'Jag saknar dig'

Hejsvej.
Har inte uppdaterat för att jag inte varit hemma.
Är iochförsej inte hemma nu heller men jag uppdaterar lite snabbt ändå.
Så kasst att inte appen funkar ):
Vet dock inte varför. 

Nejmen jag är hemma hos en av mina bästa vänner Filippa och vi har det väldigt kul.
Eller ja, inte så kul.
Vi har tittat på filmen 'Jag saknar dig' så vi har gråtit. 
Som fan.
Vi båda satt här och hulkade och jag drog upp täcket mer och mer över näsan och ögonen,
då jag känner en speciell lukt.
Då hade Filippas strumpor borrat in sig i täcket och kom fram i mitt ansikte...
NOT SÅ KUL.
Men ja....


IMORGON SKA VI PÅ KANOTLÄGER :D
Eller Filippa går på det, men jag ska bara vara med en dag.
Var också med förra året och våldgästade.
SO HERE WE GO AGAIN.

Ska se om jag hittar nån bild här på oss vi kan lägga upp :3
 

HAHHAHAAHHAHA, MINNEN!
Varning, bilden tagen 2010 xd


Haha. Puss,


Kommentarer
Fotograf Sandra

Jag ska iväg om ca 1 timma och plåta ett gulligt syskonpar :)

Vad gör du idag?
Krams

2012-06-19 @ 15:51:46
URL: http://sandrasrum.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0