' beleive in yourself '

jag vet inte varför men de två små ' gjorde just idag så stor skillnad.
För det är bara ett uttryck.
Visst, man kan tro på sig själv men det är väl ingen jävel som tror på sig själv fullt ut.
Eller det finns ju antagligen några stycken, men jag vet inte om det är så bra.
Om man har självförtroendet allra allra högst på toppen så blir man ju tillslut jobbig att va vän med.
Man förlorar alla vänner, och får starta om på nytt.
 
Mitt självförtroende var väldigt högt upp på skalan kanske år 2008.
Men september år 2008 sjönk det mer och mer.
Jag sa till lärare att jag mådde dåligt men ingen hjälp fick jag. 
Mina föräldrar visste om det eftersom att jag i början hade självförtroendet till att säga vad som helst.
Det va till våren 2009 då jag knappt hade något självförtroende kvar då jag bytte skola.
Första gången jag hörde nån av mina blivande klasskompisar säga nåt var "Nu kommer hon!" dom sa det med stora léenden. 
Det kändes så jävla bra, och det sken inom mig.
Jag var rädd i början, och väldigt nervös.
Men jag har jobbat mig uppåt, och det här är ingen depptext.
Jag har inte behövt kämpa särskilt mycket igentligen, det är inte mig den här texten ska handla om.
Klasskompisarna på min (då) nya skola var bäst.
Jag var kompis med alla och jag behövde aldrig gå själv på skolgården.
Jag fick nya bästavänner, vänner jag kommer förevigt minnas.
Jag gick där mellan sportlovet och sommarlovet, bara kanske 4 månader men det räckte.
Jag hade sedan länge kommit in på Kunskapsskolan så efter sommarlovet var det ny skola som gällde.
Det var synd att behöva lämna dom, och jag har forfarande kvar mina hejdå-texter och deras svar :')
(Jag skrev inte till alla, men till mina bästa vänner där)
 
Nu låter det som att jag har haft en skittid på min första skola men det har jag absolut inte haft.
Där fick jag också vänner jag alltid kommer minnas och det är ingenting jag är tjurig över därifrån.
- Förutom att lärarna sög anngående "mobbning" -
Men nu är jag bara glad.
Jag är inte arg på någon.
 
TACK ALLA VÄNNER, NI HAR OCH KOMMER BETYDA VÄLDIGT MYCKET. 
Och mer ska det bli :D
 
(mina kunskapsskolevänner får bli en text snart om, fastänn ni betyder supermycket.)
 
ida jag älskar dig.
 
glass efter felicias kanottävling :D
 
fåglarna attackerade oss ):
 
grillade marschmallows (stav?) på idas balkong :)
 
och sen började Ida egopicsa i en lekpark.
 
haha, jag undrar när bilden är tagen :'p
var bara tvungen att lägga ut den, jag och min kanin sötnos (som inte finns längre..) 
 
Puss,


Kommentarer
Ida

Jag har inte sett dedär, men älskade bästa super underbara cp mongo pucko fiskliknade kompis: jag kommer aldrig glömma dig. <3

2012-07-12 @ 22:14:58
URL: http://somalltid.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0