nightly routine videos.

Alla nightly routine videos är så... vad ska man säga.. eleganta.
Allt är så perfekt (enligt mig).
Alla kan ju inte göra en sån video för att alla har ju inte några såna rutiner.
HAHA
Om jag skulle ha en så skulle det va typ såhär:
Sitter vid datan
Drar på mer och mer läppbalsam än vad som behövs
Efter en stund går jag och hämtar ett glas multivitamin dryck och nå snack (idag chokladpudding)
Sätter upp håret i en knut
Fortsätter sitta vid datan
Sen går jag in på toaletten, sminkar av mig & borstar tänderna
Sitter vid datan en stund till
Stänger av den
FIxar iordning bäddsoffan så jag kan sova
Fortsätter chatten ifrån datan på mobilen
Chattar tills jag somnar
 
Yes, there you have it.
SICKEN ROLIG VIDEO DET SKULLE BLI
JAG SKULLE NOG SLÅ REKORDET PÅ TYP 20 VIEWS
WWHHHHÖÖYYY
( NO PIC TODAY BECAUSE THE SLADD IS OUT SOMWHERE )
fast jag kan ju slänga in en gammal.
Söta vi är Ida och jag.
check her blog! http://somalltid.blogg.se/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0