See the rainbow!

Förlåt eller nåt för rubriken, sitter vid min kusin Mats data så det ploppade upp där så den fick det bli.
Jag suger på rubriker, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva där.
 
Men som sagt, jag är hemma hos mina kusiner i el Stockholmo.
Mamma och jag fick tråkigt tidigare idag så vi tog tåget upp till mammas syrra.
När vi kom var vi nere vid en badplats/brygga och fiskade lite förut, inte en enda fiskjävel fick vi upp ):
 
Gahhh, jag pallar inte skriva mera. 
Mats tangentbord suger verkligen.
 
Men två bilder ska ni få,
Min profilbild på facebook som jag snodde från mig själv, tagen i Gamleby. FUL/FUL? :*** <33333
(skoja)
 
Och här sitter jag nu, med Mats gigantiska Steelseries hörlurar, bäst kvalité dock.
 
 
Jamen vi syns och hörs, imorgon blir det att göra stockholm stad osäkert!
Skoja, jag hatar när folk skriver så.
Mern vi ska till stan imorgon satteeeeeee det blir kul! :)
 
 
Pusssss,
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0