Hejsvej leverpastej!

Japp, nu sitter jag här i min ensamhet och har precis duschat.
Fan vad äckligt man luktar efter en hel dag i tevesoffan.
Varför fastnar man för Top Model?
Jag vaknade klockan 12 av min väckarklocka, av någon dum anledning blev jag arg på den.
Jag gick upp efter en liten stund då mamma och hennes kompis som sov här från igår satt och tittade på Top Model Australien. 
Det va något maraton med nästan alla avsnitt, eller dom visade 6 stycken.
Mamma och Ingela hann se 2 stycken innan jag kom upp då vi tittade på 2 till.
Då orkade pappa inte med det längre så han satte igång en film istället.
En gång i Phuket såg vi.
Den var faktist riktigt bra och rolig.
När vi hade sett klart den mins jag inte riktigt vad som hände.
Jag satte mig på mitt rum och spelade piano som vanligt och sen bara flög tiden förbi.

Min kusin Amanda - som också va här igår - och hennes kille kom förbi för att lämna lite saker då mamma bjöd in dom på kaffe.
Så vi snackade väl lite med dom och när dom stack gick jag och duscha och nu sitter jag här.
Helt ensam, i vårat hus.
Inte ens hundarna är hemma.
Lite creepy...

Men aja, nu ska jag väl spela litemer piano eller gitarr eller nåt.
Bjuder väl på en allmänt ful egopic.



Ha det bra! Puss,





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0