Finally!

Hejsvej!
Äntligen har jag fått ordning på design och alltihop.
Satt med min pappa och jag stör mig fortfarande på att headern inte har någon text och att den är i ganska dålig kvalité men det får jag tåla.
Vad jag kommer lägga upp på denna blogg är väl vad jag gör och håller på med men också foton.
Jag försöker skriva om lite kul saker men det går ju åt skogen.
Iallfall!

Idag 
inte gjort så mycket, målade en bänk. Kul! Fast nä.
Klippte gräset i bikina försöker se lite hardstyle ut och typ bli brun.
Fick mest färg i ansiktet dock :p
Men jag tackar min pappa för att jag fick hans pigment och inte mammas!
Pappa får en jämn brun färg, och väldigt väldigt brun. 
Mamma blir mest rosa, men det är också en färg!

Ikväll har min kusin Amanda, 22 år varit här med sin vackra hund Ross. 



Mammas kompis är också här för att fira att mamma och pappa har semester.
Och dom dricker vin och har det väldigt trevligt.

Nu jag gå och kissa och sen sätta mig i soffan med dom andra. (rolig information)

Hejdå! 


Kommentarer
Icbrofjord @ ig

Fin bild :)

Svar: tack så mycket! :) Visst är han söt? (a)
Hanna

2012-06-16 @ 10:14:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0