VERONICA fucking MAGGIO ♥

hola!
 
om ni inte visste det så gillar jag veronica maggio grymt mycket.
jag lyssnar inte på hennes låtar så ofta/mycket mera men jag älskar verkligen hennes musik.
jag och idis va på hennes konsert för kanske ett år sen (?) i norrköping och ska nu se henne igen på öland.
där kommer även vara fibes, oh fibes och jonathan johansson! :D
jag har bara hört nån låt av fibes, oh fibes och jonathan johansson men jag tycker att dom jag hört är grymt bra!
 
från måndag till tisdag sov jag hos idis och på dagen va vi på badhuset.
antingen hade båra bikinisar åkt ner eller så var vi grymt fula för verkligen alla stirrade på oss.
till och med i omklädningsrummet hade vi två tjejer som inte ens vek av med blicken även fast man fick ögonkontakt. läskigt.
bilder från detttttttttttttttttttttttttttttt. (BILDTEXTEN UNDER BILDEN)
jag skulle tagit en egopic men så kom det snygga killar på en moppe så det blev lite fort fram till fönstret.
vi va och spela fotbooooooooooooooooooooooooooooll.
JAMEN GUUUUU SÅ VACKRA
ida spruta mjölk genom näsan och då blev hon en mjölkkossa.
idas fisk :3
*på badhuset*
mellis bland mina grejer, och mitt nyduschade hår.
 
jaaaaa, det va bilderna ifrån det!
ska jag lägga upp bilderna ifrån semestern nu med? eller iallafall dom bästa :D
 
på tåget på öresundsbron (fabbe - pappa)
SLÄKTEN, alla som åkte med :p
egopicsar i spegeln x2.
VI VA PÅ SOMMARLOVSMORGON WOOPWOOP
Mimi Oh YEYE
just standing here and lutar on turning torso (hur det nu stavas?...)
 
 
 
mjaaa, men det var väl alla 100000000000000000000 bilder då?
 
hihi, baaaj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0