Hejhopp!

Jag hoppas att mitt videoinlägg blev uppskattat av mina två unika läsare.
Typ min kompis Ida och nån jag inte direkt vet.
 
Jag flagnar på axlarna efter att jag bränt mig för två veckors sedan andra gången i mitt liv.
Det är asjobbigt ):
 
Iallafall, just nu sitter jag med Idas laptop och väntar på att hon ska bli färdig med typ sminket
Dock vet jag inte varför hon ska sminka sig för att vi ska bara va hemma.
Fast jag får också damp när jag inte har smink, jag ser så satans trött ut.
 
Jag tänkte först 'En ben & jerry's, två skedar - my life is perfekt.'
OCH SÅ VA DEN ÄCKLIG ):
de va nå jävla siraps gojs som smakade kaffe..
jag gillar inte kaffe.
intressant information - ohyes.
 
IDA SA - och så bilden där vi bara dog.
FAN VAD VI GARVA
 
BAAAAAAAAAAJ
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0